Wednesday 21 December 2011

kenalilah aku dan disini aku sertakan dengan pengenalan bagi diriku babydolly :)

aku ..
nameaku ateyka .bt jst call me eyka .
aku ney seorang yang simple .
memang simple habes .aku ta banyak songeh actually ,
tapi orang jaa yang banyak anggap aku negative sikedd .
bcose .,aku ta becampo dengan rakan-rakan yang sebaye dengan aku .aku lbey suke bekawan .,bekongsi masala .,enjoy .,enn anyythink that wat i wanna to do semuenye kalau bole dengan orang yang berumur 20tahun ke atas .so bagi deorang yang sebaye atau orang yang baru mengenali aku akan cakap yang care aku ney lbey kepade terlalu sosial .hum padehal aku rase aku same ja gn kowg sume .tade beze .status aku gn korg same saje .oke ?
enn one think .,aku ta kesa korg nak lable diri aku sampai tahap ape pun .korang na leble aku kat bawah seliperr korang pn tape .aku terime :)kawan ,aku pun mnusie biase .ta lary dary kesilapan .jady even korang da folow blog aku ney aku nak korang terime aku .aku adelah aku .enn korang terbaek :)kawan ?

No comments:

Post a Comment